☰ Menu
URZĄD MIEJSKI W LIDZBARKU WARMIŃSKIM
Grafika zawierająca herb URZĄD MIEJSKI W LIDZBARKU WARMIŃSKIM

Sobota 28.11.2020

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Ewidencja ludności

INFORMACJA

Szanowni Państwo,

w trosce o bezpieczeństwo mieszkańców miasta oraz pracowników informuję, że Urząd Stanu Cywilnego oraz stanowiska ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych od dnia 09.11.2020 r. do odwołania przyjmować będą interesantów w godzinach od 10:00 do 14:00 wyłącznie po wcześniejszym kontakcie telefonicznym pod nr telefonów:

- Urząd Stanu Cywilnego tel. 89 767 85 55

- ewidencja ludności tel. 89 767 85 26

- dowody osobiste tel. 89 767 85 26.

 

Jednocześnie informuję, że pracownicy Urzędu pozostają do Państwa dyspozycji e-mailowej oraz telefonicznej w godzinach pracy Urzędu: poniedziałek 8:00-16:00, wtorek-piątek 7:00-15:00.


 

  • Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych na podstawie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (przetwarzanie w związku z ustawą z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności - t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1397 z późn. zm.) pdf
  • Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych w rejestrze danych kontaktowych pdf
  • Klauzula informacyjna RODO pdf

 

W związku z remontem budynku Urzędu Miejskiego w Lidzbarku Warmińskim, przy ul.Aleksandra Świętochowskiego 14,

stanowisko: ewidencji ludności zostało przeniesione do budynku przy ul.Lipowej 21 w Lidzbarku Warmińskim

(pierwsze piętro-ewidencja ludności), numer telefonu: 89 767 85 25.

U W A G A !!!  obsługa interesanta - telefoniczna numer telefonu 89 767 85 25

- poniedziałek: od godziny 8.30 do godziny 15.30

- wtorek - piątek: od godziny 7.30 do godziny 14.30

 

OBOWIĄZEK MELDUNKOWY  pdf

Ministerstwo Cyfryzacji:

Skutki wymeldowania z miejsca pobytu (zameldowanie a zamieszkanie - obowiązki obywatela, sankcje, co zyskujesz a co tracisz) pdf

KARTY USŁUG:

  • 1) udostępnianie danych z rejestru mieszkańców oraz rejestru PESEL pdf     UWAGA: zmiany od 1 lipca 2019 r. - Ministerstwo Cyfryzacji
  • 2) wydawanie zaświadczeń z rejestru mieszkańców pdf
  • 3) wymeldowanie z miejsca pobytu stałego oraz z miejsca pobytu czasowego pdf
  • 4) wymeldowanie z miejsca pobytu stałego, z miejsca pobytu czasowego w drodze decyzji administracyjnej pdf
  • 5) zameldowanie na pobyt stały oraz na pobyt czasowy pdf
  • 6) zameldowanie na pobyt stały, na pobyt czasowy w drodze decyzji administracyjnej pdf
  • 7) zgłoszenie wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej oraz powrotu pdf
  • 8) rejestr wyborców pdf

 

Wyborco! Sprawdź, czy jesteś w rejestrze wyborców! pdf

      Wpisanie do rejestru wyborców pdf

  • wniosek o wpisanie do rejestru wyborców pdf

 

WNIOSKI/DRUKI DO POBRANIA:

  • wniosek o wydanie zaświadczenia z rejestru mieszkańców pdf

  • wniosek o udostępnienie danych pdf

  • zgłoszenie pobytu stałego pdf

  • zgłoszenie pobytu czasowego pdf

  • zgłoszenie wyjazdu poza granice RP pdf

  • zgłoszenie powrotu z wyjazdu poza granice RP pdf

  • zgłoszenie wymeldowania z pobytu stałego pdf

  • zgłoszenie wymeldowania z pobytu czasowego pdf

  • PEŁNOMOCNICTWO pdf

  • wniosek o przekazanie danych do rejestru danych kontaktowych*/o aktualizację danych w rejestrze danych kontaktowych*/o usunięcie danych z rejestru danych kontaktowych* pdf

Wytworzył:
Irena Dąbrowska
Udostępnił:
Monika Adamek
(2016-05-03 21:22:37)
Ostatnio zmodyfikował:
Adrian Piotrowicz
(2020-11-06 10:27:51)
 
liczba odwiedzin: 6474593

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X